יום שישי, 15 במאי 2009

ציפורים מסתובבות, ציפורים מסתובבות...

לפני כשבועיים התקיים מפגש של קומונת פרידה ונומה. הפעם באמת שהתכוונתי ללכת. נרשמתי בזמן, הודעתי על כיבוד, אפילו קבעתי עם חברות שיאספו אותי ו... רצה הגורל וכמה ימים לפני כן אושפזתי (עכשיו הכול בסדר, תודה :-) ולא יכולתי להגיע למפגש.

קצת לפני המפגש נערך שרשור משאלות, שבו כל מי שנרשמה למפגש ורצתה להשתתף במשחק המשאלות כתבה מה היא היתה רוצה לקבל, ומה היא יכולה להכין בשביל האחרות. נילקי עיבדה את כל המידע והתאימה לכל אחת בת זוג שתגשים לה משאלה. כמובן שנרשמתי למשחק, כיוון שהייתי כל כך בטוחה שאגיע למפגש.

נפל בחלקי להגשים משאלה לאילאיל זיו. אילאיל ביקשה מובייל עם ציפורים תפורות. את הציפורים עצמן לא היה קשה להכין. היתה לי הדרכה כתובה וגם תמיכה של חברות, שהציעו לשדרג את הזנב ע"י סגירה חיצונית בתפר זיגזג וגזירת יתרת הבד במספרי זיגזג - זה נותן לזנב מראה יותר "זנבי". מהר מאוד 2 ציפורים התעופפו להן ממכונת התפירה שלי. עכשיו הגיע החלק המסובך - לייצב את זוג הציפורים שלי על ענף. לכאורה - פשוט. בפועל - לא פשוט בכלל. ניסיתי להדביק אותן לענף, אבל שום דבק לא התאים. הגוטרמן לא תפס על העץ, הדבק החם פשוט התקלף לו, יוהו ג'ל שניסיתי ברוב ייאוש גם לא הביא את הישועה. בסופו של דבר תפרתי את הציפורים לענף, ועכשיו נשאר "רק" לחבר לכל העסק מתלה יציב. ניסיתי לקשור סרט לשני צידי הענף ולמקם אותו בכל מיני פוזיציות. כולן הסתיימו בציפורים שהחליטו ללכת לישון כמו עטלפים... כלומר הפוכות. אחרי שעה ארוכה הבזיק לי רעיון - להשתמש בחוטי הניילון מהחריזה. לכל ציפור חובר חוט ניילון לראש, ואת שני החוטים חיברתי לענף נוסף, קצר יותר. עכשיו מה שנשאר הוא להוסיף סרט לתליה מהתקרה, כמה פרחים בשביל הקישוט (טוב נו, וגם כדי להסתיר את התפירה של הציפורים לענף), וסוף סוף המובייל היה מוכן לצאת לדרכו צפונה, אל אילאיל.

הנה המובייל -


ואי אפשר בלי תקריב על זוג הציפורים -

אילאיל - אני מאוד מקווה שאהבת את המובייל ושהצלחתי להגשים לך משאלה. אני מאוד נהניתי מההכנה וכאמור קיבלתי מהמובייל המון תובנות שאני בטוחה שישמשו אותי ביום מן הימים.



10 תגובות:

  1. והוא מקסים והוא נהדר!
    והוא שלי!!!!
    תודה רבה יקירתי
    אני מתמוגגת.

    השבמחק
  2. ציפורים מקסימות מבדים עם נקודות (מתה על נקודות...)
    ורק בריאות!!

    השבמחק
  3. מדהימות! נראה לי שאני הולכת להכין גם כאלה!

    השבמחק
  4. כל כך אוהבת אותן....

    השבמחק
  5. מ-ש-ג-ע!!!!!!!!!! וכל מילה נוספת מיותרת... אמרתי מיותרת חחחחחח

    השבמחק
  6. וואו!!! איזה מובייל מקסים!!! ממש אהבתי.
    איילת

    השבמחק
  7. שלום
    שמי הילה ואני מעצבת הום סטיילינג וגם כתבת בתחום עיצוב הבית במגזין גואו סטייל
    אני עושה כתבה על פירטי עיצוב לבית המשלבים ציפורים:
    הדפסים של ציפורים, ציפורים מקרמיקה/חימר, מובייל ציפורים, כריות עם ציפורים, מדפים וכו
    אם תרצו להשתתף בכתבה ללא תשלום ועם קרדיט מלא לחנות שלך אצטרך תמונות על רקע לבן!
    באיכות לדפוס כאשר שם התמונה הוא
    + המחיר+ קרדיט לצלם+ ושם החנות


    תודה!
    נא לשלוח למייל הזה
    hilla4gostyle@gmail.com

    יש עוד 3 כתבות - אחרות - על הפרק
    פרטי עיצוב לבית מצהוב
    פרטי עיצוב לבית המשלבים טלאים
    כסאות נדנדה
    אם יש לכם מוצרים העונים לכתגוריות האלו תוכלו לשלוח לי תמונות גם עבורן
    שבת מקסימה

    הילה ברונשטייין
    עיצוב הבית, הלבשת הבית, דקורציה, הום סטיילינג
    יום מרוכז של הום סטיילינג - המתחיל ביעוץ בבית הלקוח וממשיך בליווי לרכישות ב 1500 שח
    www.hilladesign.com
    www.hilladesign.com/blog



    לייק בפייסבוק
    http://goo.gl/XDNHn


    מנהלת פורום הום סטיילינג
    מוזמנים להעלות שאלות
    http://www.saf.co.il/forums/frm_4553

    השבמחק